Inte köpa - utan få!

Just denna dag vill jag inte uppmana dig att köpa en bok – du ska en bok. Närmare bestämt e-boksversionen av Inte bara trädgård. Det är visserligen den första upplagan med bara 33 krönikor, mot den nya upplagan och pappersbokens 55 krönikor. Men du får den utan kostnad.


Första upplagan av Inte bara trädgård kom ut som e-bok

E-boken producerade jag själv och gav ut genom ett samarbete med Riksförbundet Svensk Trädgård, landets största trädgårdsorganisation med 32.000 medlemmar och 160 föreningar. Den var då en medlemsförmån, som senare blev tillgänglig för alla, helt gratis!



E-boken går nu endast att hämta i pdf-format, du hittar den här:




Vill du senare ändå beställa den andra utökade upplagan som pappersbok, så finns den att beställa i all bokhandel. Vill du ha ett signerat exemplar kan du skicka ett PM till mig via kontaktformuläret.



Trevlig läsning önskar jag dig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Krönika - Sankta Tomata

Krönika - Inte utan min Benjeshäck

Elegant gravutsmyckning - en tysk paradgren