Jubileum!

Det är exakt 2 år sedan jag hade boksläpp för Det som spirar ur snö – och vilken fest det var! Boksläppet hölls hos Birgittasystrarna i Vadstena, och här umgicks vänner och trädgårdsprofiler med familjemedlemmar och nunnor under ett helt dygn. En oförglömlig upplevelse för oss alla!



Birgittasystrarna kastade sig över boken, min brorsdotter över strutarna med chips...


Boken finns att beställa i all bokhandel, t.ex. här via Adlibris
och här via Bokus.
Den finns både som pappersbok och e-bok.


Önskar du ett signerat exemplar? Kanske en julklapp? Skicka ett meddelande till mig via kontaktformuläret!

Just nu kan du köpa den från mig tillsammans med boken Inte bara trädgård för paketpriset 220:- plus porto. Enbart Det som spirar ur snö kostar 130:- plus porto. För 250:- plus porto får du även boken En trädgårdsvallfärd - med dessa 3 böcker bör julläsningen vara räddad!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Krönika - Sankta Tomata

Krönika - Inte utan min Benjeshäck

Elegant gravutsmyckning - en tysk paradgren